joi, 2 iulie 2009

Fiecare zid e o usa



Vreau sa cred in afirmatia asta. Pentru ca am nevoie . Am nevoie sa-mi imaginez ca pot trece peste orice bariera, ca pot ajunge oricat de sus imi propun. Poate crezi ca sunt naiva. As zice ca sunt doar tanara si inca nu m-au lovit dezamgirile. Inca mai am aripile imaginare si cred ca pot zbura oriunde. Si, da! Am iluzii. Doar cu ajutorul lor putem combate un desert, pentru ca ele au calitatea de a fi nelimitate. In noi se afla un izvor nesecat de vise si sperante.
Uneori ni se par atat de indepartate idealurile noastre, incat ajungem la concluzia ca cerem prea mult si renuntam. Dar oare este vreun drum care nu duce nicaieri? Poate doar cele abandonate. In timp, pana si o piatra poate fi erodata de apa.
Pentru a putea transforma un zid intr-o usa, trebuie doar sa privim inlauntrul nostru. Acolo se afla cheia. Si depinde doar de noi in cat timp o gasim. O putem gasi la momentul oportun si ne vom indeplini visul. Dar poate ca o sa o descoperim prea tarziu..Si cand vom putea in sfarsit deschide usa, nu o sa mai gasim acolo ceea ce ne-am dorit sau pe cine am asteptat. Dar avem datoria de a incerca. Doar prin perseverenta putem ajunge la reusita. Si e mai bine sa ne miscam imprudent decat sa stam cu prudenta.
Deci: "Pe cai aspre catre stele"!

Un comentariu:

Masaj erotic Oradea spunea...

nu prea ai cum sa spui ca fiecare zid e o usa,sincer mi se pare aiurea