vineri, 5 iunie 2009

Nedreptatea

Nu suport nedreptatea. Cred ca e unul dintre lucrurile care-mi sunt cele mai urate pe lume. Si nu doar cand sunt eu cea vizata, ci in general. Nu stiu daca e din altruism sau bunatate, dar pana si atunci cand urmaresc un film sau citesc o carte, ma enervez cand vad ca un personaj este nedreptatit.
Si cat de des ne lovim de problema aceasta in fiecare zi, fie ca e vorba de scoala, de locul de munca, de vreo situatie din familie ori de persoanele care ne inconjoara.
Ma simt nedreptatita cand sunt trasa la raspundere pentru ceva ce n-am facut. Cand vad ca in jurul meu totul se invarte in jurul banilor, al pilelor de tot felul. Cand e mai important ce e mama sau tatal cuiva, decat ce are in cap. Si cand persoanei respective ii sunt mai mult recunoscute meritele decat mie (nu stiu daca e invidie, dar eu o simt ca pe o nedreptate). Cand nu mi se da sansa sa fac un anumit lucru, chiar daca stiu ca pot. Cand cineva isi face o parere despre mine, poate eronata, si nu mi se ofera ocazia sa arat cum sunt cu adevarat. Cand cineva profita de pe urma mea si nu primesc nici macar un: "Multumesc" inapoi. Cand ajut si nu sunt ajutata.
Lista ar putea continua. Avem n motive in fiecare zi pentru a ne simti nedreptatiti. Doar ca e cam ambigua situatia..Poate un lucru considerat de tine nedrept, este cat se poate de corect vazut prin ochii altcuiva. Nu putem fi obiectivi, mai ales cand e vorba de propria persoana.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Asta-i societatea din care cu totii facem parte. Noi toti la un loc suntem o suma (prea mare, poate) de asemenea nedreptati.

1ceb0x spunea...

am patit si eu de curand asa ceva. am umblat dupa niste acte, si a trebuit sa fac drumuri duble deoarece o tanti cam prostanaca mi-a zis ca trebuie sa merg in diferite parti pentru a ma ajuta si cand ajung inapoi sa mi se zica, ca nu trebuia sa mai bat atata drum. asta e romania! nimic nu merge cum ar trebui sa mearga...

ClaudelGFX spunea...

ti`as fuma un gand de bine, trist dar foarte adevarat.

Anonim spunea...

Usor, ma uimesti. E de bine. Continua sa scrii. In rest, trebuie sa iti mai cizelezi personalitatea. Sa observi lucrurile care conteaza, de fapt.
Am citit cateva texte, printre randuri. Imi place, gandurile curg fluid, fara stropi.

PS: Wordpressul este mai classy :)

deea spunea...

Asa e bl000g, suntem inconjurati de nedreptati. Mersi ca mai treci din cand in cand pe aici.:)

1ceb0x, ce ai patit tu se intampla frecvent. Sa parafrazam un mare clasic in viata, "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul".

Claudel, astept gandul de bine.

Dyutzza, multumesc pentru aprecieri si sfat.:)