sâmbătă, 2 mai 2009

Goana timpului

Ma sperie trecerea asta ultra-rapida a timpului. Parca ultimul an s-a scurs mai fulgerator ca oricare. Minutele au devenit secunde si saptamanile zile. Inchid ochii si ma trezesc dandu-mi seama ca a mai trecut o luna, o luna in care nu am reusit sa fac nimic notabil. As vrea sa profit mai mult de viata, de anii acestia mai ales. Se spune ca viata de liceu e cea mai frumoasa perioada,toti isi deapana amintirile, povestesc boacanele facute, orele in care chiuleau cu clasa.Astea raman intiparite in inima fiecaruia. Nu zic ca eu n-o sa am ce impartasi nepotilor, poate ca nu realizez, dar peste ani imi va fi dor. Cu siguranta. Dar acum toate par monotone..Fiecare zi e o copie a celei ce a trecut.
Stateam intr-o zi si cautam ceva pe net, cand am dat de un articol despre 8 martie. Reactia mea :” Ah, chiar, tre` sa vina 8 !”. Eram prin aprilie, totusi. M-am speriat. Ce-am facut eu de 8 martie ? Imi aminteam cum am sarbatorit-o in anii precedenti, dar nu reuseam de nicio culoare sa ma intorc la 8 martie 2009. Parca n-am trecut prin ea.
Cred ca s-a comprimat timpul, ceva s-a intamplat.Si nu e doar parerea mea, multe persoane mi-o impartasesc.De n-ar mai trebui sa dormim, am profita mai mult de viata.N-am mai avea vise,ce-i drept.Si au si ele importanta lor..
Cand ma gandesc ca mai am un pic si.. am 18 ani! Imi sunt atat de proaspate in memorie momentele anilor trecuti, incat am ajuns la celebra replica :” parca mai ieri eram un copil” si , iata-ma, mai am un an si-o vara si o sa ma iau la tranta cu viata.
Timpul nu mai are rabdare cu oamenii..A luat-o la fuga si abia putem tine pasul cu el. I-as recomanda sa traga aer in piept si sa-si incetineasca ritmul .L-as ruga, chiar.

5 comentarii:

iullya spunea...

Niste cuvinte atat de frumoase...si atat de adevarate.Timpul trece, iar noi nu suntem in stare sa apreciem momentele petrecute alaturi de colegi, sau de cei dragi.Ar trebui sa facem ceva in privinta asta,nu?:)

deea spunea...

Da..Mai intai sa constientizam cat de scurta e viata..si apoi sa incercam sa profitam la maxim de ea, cum putem noi mai bine. Sa luam atitudine, pentru ca de noi depinde totul.
Multumesc pentru comentariu.:*

Elle spunea...

Sa stii ca pe masura ce trec anii, ma gandesc din ce in ce mai des la asta. Timpul trece din ce in ce mai repede...
Si nu avem suficient timp.

andrei spunea...

acum dezbati o tema care`ti este oarecum necunoscuta.astepta sa ajungi pe la 21,22 sa vezi atunci ce soc si ce drama va fi gandindu`te la anii ce`au trecut!

deea spunea...

@ andrei: Eu zic ca imi e destul de cunoscuta si acum, chiar simt trecerea timpului. Vorbesti despre 21 de ani de parca ar fi 40.